Reťaz 530 MVXZ2 V strednej triede reťazí do 1000 ccm je 530 MVXZ trefou hlavne preto, že je použiteľný až do 1 100ccm. Teda je vhodnou alternatívou (a jedinou na trhu), k najdrahším, najlepším reťaziam pre tých naozaj silné stroje. Je suverénne najpevnejší a ako jediný má ZST a je tesnený QX-krúžkom.
Typické motorky: Kawasaki ZZR 1100, Honda CB 1100, Triumph Tiger 1050
rad MVXZ
Reťaze z rovnakého ranku ako originálne reťaze v nových motorkách. Je v rovnakých rozmeroch ako SRX, teda 520, 525 a 530, teda pre motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o niečo pevnejšie a o niečo širšie, pretože má o niečo širšie doštičku. Je preto o niečo ťažšie a vydrží dlhšie ako SRxke. Akurát ho nedáte na off-roady, pretože sa tam jednoducho nezmestí. Zato ho môžete mať v zlatej farbe.
Informácie o výrobcovi reťazí - EK
Reťaze EK vyrába japonská firma Enum Chain už od druhej svetovej vojny. Áno, takto dlho. Ku všetkému, čo robia, pristupujú s povestnou japonskou precíznosťou a zároveň neprestávajú inovovať. Prišli napríklad ako prvý s tesnením reťaze O-krúžkom, ktorý predlžuje životnosť reťaze až o 50% oproti netěsněnému reťaze. Pomerne novinkou je aj technológia ZST. Vďaka nej nemusíte opakovane napínať reťaz počas zábehu = cca prvého tisíce kilometrov.
Je to jediný výrobca reťazí, ktorý vyhovel prísnym nárokom stroja Kawasaki H2R.
EK reťaze používajú profesionálne pretekárske tímy na celom svete od MotoGP, MXGP, cez Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.
Navyše si môžete vyberať z množstva farebných prevedení.
Oceľová kolieska a rozety JT
Oceľové rozety vyrába JT iba z tej naj C49 vysokouhlíkovej ocele a predné kolesá sú z chromolybdenovej ocele.
Informácie o výrobcovi reťazových kolies - JT sprockets
JT Sprockets je líder na trhu s kolieskami a rozetami, ktorý predáva viac tovaru než všetci ostatní výrobcovia dohromady. Má k tomu modernej továreň plnú CNC strojov, ktoré spracúvajú tie top materiály, aké sa používajú. A majú ich veľa. Prakticky na akúkoľvek motorku či štvorkolku.
Výrobca | EK + JT |
Značka motocykla | objem motora | Model | Ročník |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 1995 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 1996 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 1997 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 1998 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 1999 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 2000 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 2001 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 2002 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 885 | 2003 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 1995 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 1996 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 1997 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 1998 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 1999 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 2000 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 2001 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 2002 |
TRIUMPH | 885 | Thunderbird 900 | 2003 |
reťazové koliesko | JTF 1180-17 |
reťazová rozeta | JTR 2010-43 |
reťaz | 530 MVXZ2 |
Počet článkov reťaze | 110 |
Originálne počet článkov reťaze | 110 |
Typ spojky EK reťaze | Nitovacie MLJ |
Originálne počet zubov | ÁNO |
ZST technológia ako štandard EK reťaze | ÁNO |