Reťaz radu ZVM-X
To najlepšie, čo DID vyrába. Superpevné, superdlouhovydrží, vhodný aj na pretekárske cestné stroje. Oplatí sa, ak máte motorku aspoň osemstovky, a / alebo keď máte športové stroj, na ktorom jazdíte na okruhu. Alebo ak najazdíte treba 15 tis km za rok. Skrátka, keď do toho poriadne šliapete. Alebo ak jednoducho chcete to najlepšie, čo od DID existuje.
Využitie: Street šport.
Informácie o výrobcovi reťazí - DID
V prípade firmy DID sa prirodzená japonská tendencia doťahovať veci do dokonalosti týka prakticky každého článku od vývoja po distribúciu. Preto tiež samotná výroba zostáva v Japonsku a nepresunula sa nikam ... inam.
DID je najväčší svetový dodávateľ do prvovýroby motocyklov ako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jazdí na nich top tímy naprieč podniky ako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jazdci ako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.
Oceľová kolieska a rozety JT
Oceľové rozety vyrába JT iba z tej naj C49 vysokouhlíkovej ocele a predné kolesá sú z chromolybdenovej ocele.
Informácie o výrobcovi reťazových kolies - JT sprockets
JT Sprockets je líder na trhu s kolieskami a rozetami, ktorý predáva viac tovaru než všetci ostatní výrobcovia dohromady. Má k tomu modernej továreň plnú CNC strojov, ktoré spracúvajú tie top materiály, aké sa používajú. A majú ich veľa. Prakticky na akúkoľvek motorku či štvorkolku.
Výrobca | D.I.D + JT |
Značka motocykla | objem motora | Model | Ročník |
KTM | 250 | MX 250 | 1983 |
KTM | 250 | MX 250 | 1984 |
KTM | 250 | MX 250 | 1985 |
KTM | 250 | MX 250 | 1986 |
KTM | 250 | MX 250 | 1987 |
KTM | 250 | MX 250 | 1988 |
KTM | 250 | MX 250 | 1989 |
KTM | 250 | MX 250 | 1990 |
KTM | 250 | MX 250 | 1991 |
KTM | 250 | MX 250 | 1992 |
KTM | 250 | MX 250 | 1993 |
KTM | 250 | MX 250 | 1994 |
KTM | 250 | MX 250 | 1995 |
reťazové koliesko | JTF 1901-13SC |
reťazová rozeta | JTR 896-52 |
reťaz | 520ZVM-X |
Počet článkov reťaze | 116 |
Originálne počet článkov reťaze | 114 |
Typ spojky DID reťaze | Rivet type ZJ |
Originálne počet zubov | ÁNO |