Reťaz 428 SROZ
V základnej kategórii reťazí pre tých najmenších "Gymbobutik", je 428 SROZ kvalitné, rozumnú voľbou, ktorou nič nepokazíte. Je tesnený O-krúžkom a teda vydrží až 10x dlhšie než obyčajný netesnenú reťaz.
Typické motorky: Yamaha DT 125, Honda CBF 125, Suzuki Intruder 125
rad SRO
Kvalitný O-krúžková reťaz sedí na podobné motorky ako DEX rad, ale väčšie kubatúry. Je vyrobený zo niečo kvalitnejších materiálov ako DEX, je tuhšia, pevnejší, ľahší. Naviac má ZST technológiu, vďaka ktorej nemusíte opakovane napínať nový reťaz počas prvých tisíc km. Na druhú stranu má iba O-krúžok, nie QX krúžok. Sčítané a podčiarknuté, životnosť je zhruba rovnaká ako u kódexu na, ale navyše má ZST, komponenty má rovnaké ako reťaze vyšších radov a dáte ho na silnejšie motorky. Robí sa v rozmeroch 428, 520, 525, 530, 630.
Informácie o výrobcovi reťazí - EK
Reťaze EK vyrába japonská firma Enum Chain už od druhej svetovej vojny. Áno, takto dlho. Ku všetkému, čo robia, pristupujú s povestnou japonskou precíznosťou a zároveň neprestávajú inovovať. Prišli napríklad ako prvý s tesnením reťaze O-krúžkom, ktorý predlžuje životnosť reťaze až o 50% oproti netěsněnému reťaze. Pomerne novinkou je aj technológia ZST. Vďaka nej nemusíte opakovane napínať reťaz počas zábehu = cca prvého tisíce kilometrov.
Je to jediný výrobca reťazí, ktorý vyhovel prísnym nárokom stroja Kawasaki H2R.
EK reťaze používajú profesionálne pretekárske tímy na celom svete od MotoGP, MXGP, cez Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.
Navyše si môžete vyberať z množstva farebných prevedení.
Oceľová kolieska a rozety JT
Oceľové rozety vyrába JT iba z tej naj C49 vysokouhlíkovej ocele a predné kolesá sú z chromolybdenovej ocele.
Informácie o výrobcovi reťazových kolies - JT sprockets
JT Sprockets je líder na trhu s kolieskami a rozetami, ktorý predáva viac tovaru než všetci ostatní výrobcovia dohromady. Má k tomu modernej továreň plnú CNC strojov, ktoré spracúvajú tie top materiály, aké sa používajú. A majú ich veľa. Prakticky na akúkoľvek motorku či štvorkolku.
Výrobca | EK + JT |
Značka motocykla | objem motora | Model | Ročník |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2004 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2005 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2006 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2007 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2008 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2009 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2010 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2011 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2012 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2013 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2014 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2015 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2016 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2017 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2018 |
HONDA | 125 | CBR 125 R | 2019 |
reťazové koliesko | JTF 1264-15 |
reťazová rozeta | JTR 1221-44 |
reťaz | 428 SROZ |
Počet článkov reťaze | 134 |
Originálne počet článkov reťaze | 128 |
Typ spojky EK reťaze | závlačka SKJ |
Originálne počet zubov | ÁNO |
ZST technológia ako štandard EK reťaze | ÁNO |