Motocyklové zapaľovacie sviečky DENSO
DENSO vyrába sviečky v dvoch prevedeniach. Nickel a Iridium Power. Obe využívajú technológiu U-groove (U-drážka).
Iridium Power
Najmenšia centrálna elektróda na svete (0,4mm) = kvalitnejší zážih = zvýšenie výkonu motora + lepšia reakcia pri akcelerácii + úspora paliva + vyššia životnosť.
Hlavnou výhodou Iridium Power je materiál. Irídium. Vďaka tomuto výnimočnému materiálu, respektíve patentovanej irídiovej zliatine, mohlo Denso zmenšiť súčiastku, ktorá je najviac vystavená výbušným podmienkam spaľovacieho motora, totiž centrálnu elektródu. Čím menší tým lepší, pretože to znamená, že nepotrebujete toľko energie na vytvorenie iskry, zato je oveľa účinnejšie.
Kužeľovo tvarovaná stredná elektróda navyše znižuje nepriaznivý vplyv jej ochladzovania, čo skracuje dobu pre zážih paliva. Horenie zmesi paliva so vzduchom tak prebieha oveľa rovnomernejšie. Výsledkom je oveľa vyššia spoľahlivosť zážihu a nižšia možnosť vynechávania iskry.
Takže, podčiarknuté sčítané. U-drážka + veľkosť, respektíve malinkosť elektródy + Irídiová zliatina + tvar elektródy = celá kopa veľmi príjemných dôsledkov:
Výrobca | DENSO |
Značka motocykla | objem motora | Model | Ročník |
APRILIA | 125 | AF1 125 Futura | 1990 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Futura | 1991 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Futura | 1992 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Replica | 1988 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Replica | 1989 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Replica | 1990 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Sintesi | 1988 |
APRILIA | 125 | AF1 125 Sintesi | 1989 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1990 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1991 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1992 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1993 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1994 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1995 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1996 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1997 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1998 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 1999 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2000 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2001 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2002 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2003 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2004 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2005 |
CAGIVA | 125 | Mito 125 | 2006 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 1998 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 1999 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 2000 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 2001 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 2002 |
CAGIVA | 125 | N1 125 Planet | 2003 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1992 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1993 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1994 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1995 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1996 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1997 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1998 |
CAGIVA | 125 | Supercity 125 | 1999 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1992 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1993 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1994 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1995 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1996 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1997 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1998 |
CAGIVA | 125 | W8 125 | 1999 |
Alternatíva NGK | B95EGV |